Kaakchirurgie & Implantologie Midden Delfland


Uw behandeling
Onze medewerkers doen hun uiterste best om u goede zorg en hulp te bieden. Toch kan het zijn dat u achteraf niet volledig tevreden bent over uw behandeling. Aan uw opmerkingen wordt een groot belang gehecht. Allereerst omdat wij het belangrijk vinden, dat u geheel tevreden bent. Daarnaast biedt dit de mogelijkheid om onze zorgverlening te verbeteren.
Hieronder leest u wat u kunt doen met uw vragen en/of opmerkingen.

Voorleggen aan uw zorgverlener
Wanneer u niet geheel tevreden bent over een behandeling, is het raadzaam hier niet mee rond te blijven lopen. Veel vragen en/of klachten zijn gebaseerd op miscommunicatie of een verschillend verwachtingspatroon. Uw zorgverlener stelt het in zo’n situatie op prijs, dat u contact opneemt met degene die u heeft behandeld, zodat hij of zij in de gelegenheid is om uw onvrede weg te nemen. De ervaring heeft geleerd dat een groot deel van de vragen en klachten op deze manier verholpen kan worden.

Klachtenfunctionaris
U bent als cliënt niet tevreden of heeft u een klacht over de geleverde diensten van Kaakchirurgie & Implantologie Midden Delfland dan kunt u de volgende stappen nemen om dit kenbaar te maken:
1. Kaakchirurgie & Implantologie Midden Delfland heeft haar klachtenregeling en -bemiddeling ondergebracht bij Quasir.
2. Via onderstaande contactgegevens kunt u in contact komen met Quasir en uw klacht kenbaar maken. Een klachtenfunctionaris van Quasir zal binnen 48 uur contact met u opnemen.
3. De klachtenfunctionaris van Quasir zal u vervolgens adviseren/helpen bij het oplossen van uw klacht

Contactgegevens Quasir:

• post: Quasir, Klachtenfunctionaris abonnementen, Postbus 1021, 7940 KA  Meppel.
• e-mail: bemiddeling@quasir.nl t.a.v. Klachtenbemiddeling
• telefonisch: 06-48445538 (9.00 tot 17.00 uur ma t/m vr)
• Uiterlijk binnen 48 uur na uw melding wordt u terug gebeld of gemaild, bij geen gehoor.
• Meer informatie over Quasir te vinden via www.quasir.nl

Tot slot
Houdt u tot slot nog rekening met de volgende punten:

Uw zorgverlener vindt het belangrijk dat u tevreden bent over zijn geleverde zorg. Wanneer u open bent over uw ervaringen, helpt u uw zorgverlener om dit doel te realiseren.
Het samen met een klachtenfunctionaris werken aan het oplossen van uw klacht, zorgt er niet voor dat uw recht tot het indienen van een geschil vervalt.
Mocht u een geschil indienen, dan dient u rekening te houden met een termijn van 6 maanden waarbinnen de geschillencommissie tot een uitspraak komt. U wordt in dat geval verzocht om de geschillencommissie inzage te geven in uw medisch dossier.